Ambasadorzy zmiany i rozwoju
Ambasadorzy marek są to zwykle osoby popularne, powszechnie znane, często też określane celebrytami.
Moi Ambasadorzy to osoby, które dzięki osobistej pracy nad zmianą wraz z moim wsparciem (biznesowy program E-coachingowy, E-coaching dla kobiet, sesje doradcze, coachingowe) stają się powszechnie znane w swojej branży.
Ich sylwetki, drogę zmiany zawodowej i rozwoju przedstawiam w formie wywiadów.
Zapraszam do poznania ludzi, którzy osiągają wyniki biznesowe i inwestują we własny rozwój.
Klaudia Grabarczyk: Jak przebranżowić się?
Branża Executive Search to rynek firm doradczych spełniających potrzeby firm w poszukiwaniu zaangażowanego i właściwego dla firmy pracownika. Osoby prowadzące Direct lub Executive Search to wyspecjalizowani rekruterzy. Profesjonalny rekruter potrafi w oparciu o wewnętrzną bazę, własną sieć kontaktów, współpracowników i partnerów biznesowych z imienia i z nazwiska wskazać właściwą osobę dla danej firmy, branży i kultury. Branża Executive Search bardzo się zmienia poszukując nowych form dotarcia do kandydatów, sprawdzając kandydata w mediach społecznościowych i obserwując jego działania oraz to, co komunikuje i jakie postawy reprezentuje.

Imię i nazwisko: Klaudia Grabarczyk
Branża: Human to Human/ Konsulting/ Executive Search
Stanowisko: właścicielka firmy Change it działającej w obszarach: rekrutacja pracowników, Body Leasing w sektorze IT oraz mentoringu w procesach przebranżawiania technologicznego.
Dodatkowe informacje: ambasadorka hasła: KONIEC jest POCZĄTKIEM, miłośniczka morza, marzycielka, podróżniczka.
Zdjęcie : Archiwum prywatne, autor zdjęcia: Robert
W wywiadzie z Klaudią dowiecie się:
- Na czym polega zmiana horyzontalna, czyli przebranżowienie się?
- Jakie ważne pytania warto sobie zadawać podczas wejścia na nową drogę zawodową?
- Z czego może wynikać niechęć do rozwoju, zmiany, gdy pracuje się w korporacji?
- O roli mentora przy przebranżawianiu się (obszar IT).
- Od warsztatu z rekrutacji, po sesje doradczo – coachingowe, czyli od kogo można wziąć wsparcie i jakie są tego efekty?
- Jak zaufać sobie w procesie zmiany?
W aktualizacji z lutego 2020 roku dowiecie się o nowym brandzie – Change it.
Anna Firlej: Jak zmienić rolę zawodową, czyli od menedżera do właściciela.
Branża Beauty w Polsce bardzo prężnie się rozwija. Salony i gabinety kosmetyczne dbają zarówno o wykwalifikowany personel, kosmetyki z certyfikatami dającymi gwarancje jakości i skuteczności, sterylność i higienę danego miejsca. Szeroka gama preparatów, zabiegów, sprzętu specjalistycznego wymaga nie tylko inwestowania w ustawiczne dokształcanie się, ale także rozwijania takich kompetencji jak: komunikacja budująca relacje, sprzedaż w oparciu o wartości, czy też marketingu. Prognozowana wartość rynku kosmetycznego w Polsce w 2021 roku ma wynieść 20 mld zł. (źródło: Raport o stanie branży kosmetycznej w Polsce 2017. 15 lat rozwoju wydany z okazji 15– lecia Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego, którego współautorem części jest firma doradcza Deloitte).

Imię i nazwisko: Anna Firlej
Branża: Beauty
Stanowisko: właścicielka salonu kosmetycznego STUDIO EKO
Dodatkowe informacje: mama dorosłego syna, pasjonatka zdrowego trybu życia, miłośniczka przyrody; przed zmianą: manager w korporacji.
Zdjęcie : Archiwum prywatne, autor zdjęcia: Sylwia Pietryga Two Powers of Photography
W wywiadzie z Anną dowiecie się:
- Jak po 20 latach pracy w korporacji zostać właścicielem własnego gabinetu kosmetycznego?
- Jakie są wyobrażenia o etacie a co może nam dać własna firma?
- W jaki sposób procesy coachingowe pomagają w zmianie zawodowej?
- Co to są zabiegi z kwasem traneksamowym i na czym polega pielęgnacja koreańska?
- Co uruchamia proces zmiany i po co kobieta ma inwestować w siebie?
- Jakie zabiegi warto robić w porze jesiennej?
W aktualizacji z lutego 2020 roku dowiecie się jak więcej zarobić.
Barbara Mazur: Jak osiągać świadome wyżyny w biznesie.
Branża RAC to branża, w której cykl koniunkturalny powtarza się bez skokowych odchyleń, gdzie z roku na rok trendy wskazują, że usługi wynajmu samochodów (zarówno wynajem krótkoterminowy klasyczny, jak i wynajem samochodów zastępczych), cieszą się wzrastającą popularnością zarówno u odbiorcy firmowego, jak i indywidualnego. Branża Rent a Car rośnie w tempie 30,1%r/r/, według PZWLP (Polski Związek Wynajmu i Leasingu Pojazdów), na koniec września2 018 roku flota firm RAC w związku w usługach najmu krótkoterminowego (1-30 dni) oraz średnioterminowego (1 miesiąc- 2 lata) wynosiła blisko 19,5 tys. aut (19.454), co oznacza, że branża odnotowała powyżej wskazany wzrost. Gdy dodamy do tych danych wskaźniki firm niezrzeszonych w PZWLP wynik ten może ulec zmianie. źródło:www.flota.com.pl

Imię i nazwisko: Barbara Mazur
Branża: RAC (Rent a Car)
Stanowisko: Dyrektor Generalny/Członek Zarządu w firmie Auto Czarter Sp. z o.o. Sp.K.
Dodatkowe informacje: wykładowca i promotor na studiach: Zarządzanie flotą samochodową i mobilnością na Politechnice Warszawskiej, Członek Zarządu Fundacji Hikari, szczęśliwa Kobieta.
Zdjęcie : Archiwum prywatne, autor : Dariusz Sobieski.
W wywiadzie z Barbarą dowiecie się:
- Jak odnieść sukces w biznesie w tak specyficznej branży?
- Co oznacza skrót TCO?
- Co pomaga w zmianie zawodowej? Jakie czynniki są potrzebne do jej wykonania?
- Jakie kompetencje menedżerskie można rozwijać korzystając z metody E-coaching?
- Co kobiecie biznesu może przynieść udział w biznesowym programie e-coachingowym, a co w programie e-coachingowym dla kobiet?
- Jak wybrać najlepszego dla siebie coacha?
- O czym warto pamiętać, gdy inwestuje się we własny rozwój?